מזה כשנה וחצי שמתקיים שיתוף פעולה פורה בין מח' המתנדבים של אגף הרווחה בעיר ועמותת 'חסדי נעומי'.
בימים אלה, מתקיים שיתוף פעולה בין המח' להתנדבות באגף הרווחה לעמותת 'חסדי נעמי 'ואירגוני ניצולי השואה הפועלים בעיר.
הארגונים יחלקו ערכות שי לשורדי שואה ונזקקים ברחבי העיר. הערכות מכילות מבחר מוצרים מפנקים לחג השבועות: מוצרי חלב, דגני בוקר ושוקולד.
מח' המתנדבים של הרווחה מודה למח' הקליטה על האכסנייה לשיתוף הפעולה מול עמותת 'חסדי נעמי' ולבוריס דשבסקי ולראיסה גורביץ, מארגוני ניצולי השואה, שדואגים לשורדי השואה היקרים, בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת חגים וימים מיוחדים.
סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:
"ממשיכים בהתנדבות גם בשיגרה!
מחלקת הנוער של עיריית בית שמש בשיתוף פעולה עם חבר המועצה אסצ'לאו מולה ומחלקת הקליטה ועמותת חסדי נעמי יצאו היום לחלוקת מארזים לקשישים וניצולי שואה לכבוד חג השבועות. תודה לארגונים, לבית הספר ברנקו וויס אתגרי ולכל השותפים היקרים.
חג שמח!".
ישר כוח לכל העושים במלאכה וחג שבועות שמח.