ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:

"כל קבלן בתורו הגיע ועדכן בסטאטוס רישוי, בניה, שיווק. בישיבה הוצפו חסמים ונפתרו בשיחה משותפת עם כלל הגורמים.

נקבעו פגישות נוספות כדי לקדם גם את פיתוח השכונה ואת מבני הציבור.

האצתי בכולם להתקדם מהר יותר בבניה, ובבקשות הרישוי אל מול ההנדסה. סיכמתי ואמרתי:"תושבי בית שמש החדשים בדרך..."

תמונה פייסבוק.