כזכור, בפברואר שנה שעברה היה שוד נוסף בחנות התכשיטים, אז היה אבי בנדה, בעלי החנות וביתו בחנות השגיעו השודדים.
אבי בנדה בעלי החנות: "מודה לכולם על הדאגה וההתעניינות, ברוך ה' הכל בסדר."
המשטרה פתחה בחקירה.
שוב, גנבים הגיעו באישון לילה לחנות תכשיטי בנדה, לסניף מגדל המים ברחוב יצחק רבין, פרצו את החנות ויצאו בשלל רב.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 01:55
כזכור, בפברואר שנה שעברה היה שוד נוסף בחנות התכשיטים, אז היה אבי בנדה, בעלי החנות וביתו בחנות השגיעו השודדים.
אבי בנדה בעלי החנות: "מודה לכולם על הדאגה וההתעניינות, ברוך ה' הכל בסדר."
המשטרה פתחה בחקירה.