ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "הרעיון להחזיר תלמידים 5-10 שעות לימוד בשבוע הוא בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת", חינוך הוא רק "תפסת מרובה". חינוך אינו שמיכת טלאים.
צריך לפעול לתמונה שלימה.באופן הזה לא תתקים למידה משמעותית.המורים והתלמידים יצרו שגרת לימודים מרחוק והמתווה המוצע מפר עבורם את השגרה.
התלמידים וגם המורים חייבים את יציבות.המעטפת הרגשית חשובה לפחות כמו הספק החומר הנלמד ולכן נכון יהיה להמתין לחזרה משמעותית למערכת הלימודים."
יו"ר הנהגת ההורים שי כהן: "מערכת מתווים שונים לפעילות מערכת החינוך גורמת לבלבול רב להורים. בית הספר תפקידו לעצב ולחנך את ילדינו ולא להיות ביביסיטר לתלמידים.כולם משוועים ליציבות".
רועי לחמנוביץ'|דובר עיריית בית שמש.
בתמונה ראש העיר ויו"ר הנהגת ההורים בביקור בגני הילדים לפני מס' ימים.