הלוויתה של ג'ולייט ז"ל, התקיימה ביום שישי, בבית העלמין המקומי בעיר, במסגרת מצומצת של בני משפחתה לאור ההנחיות. 

המשפחה יושבת שבעה בביתו של הבן- אדמון ברחוב בן צבי 13.

מערכת שמשנט משתתפת בצערה הכבד של המשפחה, תנוחמו משמים ושלא תדעו עוד צער.יהי זכרה ברוך.

תמונה באדיבות המשפחה.