ראש העיר ד"ר בלוך:"התנדבות היא ערך ראוי אך לא מדיניות. ההחלטה לשינוי מדיניות צריכה להיות ברמת המדינה ולא ברמת גן הילדים.לא נכון חינוכית, ערכית ואף משילותית להעמיד את ציבור הגננות היקר תחת לחץ מיותר".
דובר עיריית בית שמש.
בעקבות החלטת הסתדרות המורים, לאפשר לגננות להפעיל את הגנים בחג ל"ג בעומר בהתנדבות, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "ההחלטה להעמיד את הגננות בחזית מול ההורים שגויה ואינה במקום".
פורסם בתאריך: 26/06/2026 03:19
ראש העיר ד"ר בלוך:"התנדבות היא ערך ראוי אך לא מדיניות. ההחלטה לשינוי מדיניות צריכה להיות ברמת המדינה ולא ברמת גן הילדים.לא נכון חינוכית, ערכית ואף משילותית להעמיד את ציבור הגננות היקר תחת לחץ מיותר".
דובר עיריית בית שמש.