בשבוע האחרון, חברת סופרבוס יצאו  בקמפיין שמבטא מסרים של אחדות ואחווה במיוחד בימים אלה.

את הביטוי לסיפור החזרה ל'שגרת הקורונה' אפשר לראות כעת על גבי דלתות האוטובוסים בדמות תמונות של לחיצת היד החדשה, עם מגוון הנוסעים בתחבורה הציבורית.

תמונות באדיבות אילון בדר דובר סופרבוס. 

לצפייה בסרטון הקמפיין, לחצו כאן: 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1368962789970844&id=184618665071935