משפחת אלעזרי:
"אנא המשיכו להתפלל לרפואתה של חיה בת מזל, בת אוסנת, ביתנו האהובה."
"כל המתפלל על חברו נענה תחילה"
שתפו בבקשה.
מצורף קישור לקריאת תהילים משותפת לרפואת חיה בת מזל, בת אוסנת:
https://new.tehilimyahad.com/mr.jsp?r=8FlNSo6HJsS
תמונה פרטית.
אוסנת ומשה אלעזרי, תושבי העיר היקרים והאהובים, בפניה נרגשת לציבור: המשיכו לשאת תפילה לבריאות שלמה ומלאה לבתנו היקרה, על פי הוראת המקובלים, שמה שונה- לחיה בת מזל, בת אוסנת. תבורכו מפי עליון. רפואה שלמה בע"ה בין שאר חולי עמו ישראל אמן!
פורסם בתאריך: 25/06/2026 23:58
משפחת אלעזרי:
"אנא המשיכו להתפלל לרפואתה של חיה בת מזל, בת אוסנת, ביתנו האהובה."
"כל המתפלל על חברו נענה תחילה"
שתפו בבקשה.
מצורף קישור לקריאת תהילים משותפת לרפואת חיה בת מזל, בת אוסנת:
https://new.tehilimyahad.com/mr.jsp?r=8FlNSo6HJsS
תמונה פרטית.