משה שטרית:

"התגעגעתם לאולם זינמן? גם אנחנו.
6 שנים לאחר סגירתו אני שמח לבשר שאנחנו מתקדמים בצעדי ענק לפתיחה המחודשת.
אתמול הותקנו הכיסאות החדשים והיום ביקרתי במקום יחד עם יו"ר סיעתי שלום אדרי האמון על עבודות השיפוץ.
כמו כן, שלום שמח לבשר שעבודות השיפוץ בשביל המחבר בין רחובות הרצל למורדי הגיטאות מתקדמות בקצב טוב ובקרוב יפתח השביל מחדש.
תודה לכל מי ששותף למלאכה: ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, שאול פוקס, עמית קדמון מנכ"ל המתנ"סים ועדי מלכה מנהלת לב העיר זינמן". 

תמונה- פייסבוק משה שטרית.