ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך פתחה את הבוקר בסיור בכל מוסדות בתי הספר היסודי ששבו ללימודים תחת שגרת חרום קורונה

רה"ע ד"ר בלוך:" ערכתי הבוקר סיור בבתי הספר היסודיים בעיר. נכון לרגע זה צוותי החינוך נוכחים באופן מלא וכ- 15 אחוזים מהתלמידים הגיעו לבתי הספר.

כל בתי הספר וצוותי החינוך עברו הכנה מלאה לקראת קבלת התלמידים. כל התלמידים יחלו בלימודים משמעותיים ואין לי ספק שנוכחות התלמידים תעלה"

רועי לחמנוביץ| דובר עריית בית שמש