עיריית בית שמש נקטה את מכלול הצעדים המפורטים: 
• הכנת המוסד החינוכי לקראת קליטת התלמידים. קרי, חיטוי וניקוי יסודי של המוסד וכיתות הלימוד. 
• צוותי החינוך קיבלו ציוד מיגון אישי הכולל: מסכה וכפפות. בכל כיתה יוצב אלקו-ג'ל לשימוש הצוות החינוכי והתלמידים. 
• הערייה רכשה מד-חום לכל מוסד. כל תלמיד יבדק בכל יום. ההנחיה היא ברורה. לא יכנס תלמיד שלא נבדק לו חום. 
• כל מוסד חינוכי מינה "ממונה קורונה" כדי להבטיח ישום הנחיות משרד הבריאות. 

ראש העיריה ד"ר עליזה בלוך: "במסגרת הערכות להשבת התלמידים הקפדנו הקפדה יתרה על כל ההנחיות של משרד הבריאות וזאת כדי להבטיח חזרה בטוחה של התלמידים. רכשנו למעלה מ 100 אלף מסכות ואלפי בקבוקי אלקו-ג'ל. אני שבה ומבקשת מצוותי ההוראה והתלמידים להקפיד על חבישת מסכות, היגיינה ולהימנע מהתגודדות של תלמידים".

רועי לחמנוביץ| דובר העיריה.

תמונה  ארכיון.