עיריית בית שמש נקטה את מכלול הצעדים המפורטים:
• הכנת המוסד החינוכי לקראת קליטת התלמידים. קרי, חיטוי וניקוי יסודי של המוסד וכיתות הלימוד.
• צוותי החינוך קיבלו ציוד מיגון אישי הכולל: מסכה וכפפות. בכל כיתה יוצב אלקו-ג'ל לשימוש הצוות החינוכי והתלמידים.
• הערייה רכשה מד-חום לכל מוסד. כל תלמיד יבדק בכל יום. ההנחיה היא ברורה. לא יכנס תלמיד שלא נבדק לו חום.
• כל מוסד חינוכי מינה "ממונה קורונה" כדי להבטיח ישום הנחיות משרד הבריאות.
ראש העיריה ד"ר עליזה בלוך: "במסגרת הערכות להשבת התלמידים הקפדנו הקפדה יתרה על כל ההנחיות של משרד הבריאות וזאת כדי להבטיח חזרה בטוחה של התלמידים. רכשנו למעלה מ 100 אלף מסכות ואלפי בקבוקי אלקו-ג'ל. אני שבה ומבקשת מצוותי ההוראה והתלמידים להקפיד על חבישת מסכות, היגיינה ולהימנע מהתגודדות של תלמידים".
רועי לחמנוביץ| דובר העיריה.
תמונה ארכיון.