"ביום שישי בצהריים, כשכולם עסוקים בהכנות האחרונות, לקראת שבת, התקבלה קריאה על יולדת בשכונת חפציבה בבית שמש. כונני איחוד הצלה מסניף בית שמש יצחק מרמורשטיין ואתי פרץ שהגיעו למקום פגשו את היולדת כשהיא ממתינה לאמבולנס שיגיע לצורך פינויה לבית החולים. בזמן ההמתנה הגברת נכנסה למצב של קבלת לידה ואתי העלתה אותה חזרה הביתה אליה הצטרפה אילה ליוש מתנדבת מיחידת המיילדות של איחוד הצלה ויחד הם קיבלו את הלידה ובשעה טובה נולד בן. לאחר מכן האמא והתינוק פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב".
דוד לף- דובר איחוד הצלה, סניף בית שמש.