מתחמי "היבדק וסע" הניידים של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות יפעלו היום - חמישי 30/4 בבית שמש (המכללה הלאומית לשוטרים) בין השעות - 09:00-17:00
מחלימים מהקורונה ממשיכים לתרום פלסמה להצלת חיי חולים. החלמתם מהנגיף? תרמו פלסמו.
למידע נוסף לחצו כאן>>> https://mda.mdais.org/plasma
למפת מיקומי היבדק וסע ומידע נוסף לחצו >> https://media.mdais.org/COVID19
צוותי מד"א דוגמים תושבים אשר חשים תסמינים כמו חום, שיעול או קוצר נשימה, ורק לאחר שנרשמו בקו החירום 101 וקיבלו אישור להגיע.
אלפי חובשים ופראמדיקים של מד"א ממשיכים לעמוד בחזית המאבק בנגיף הקורונה, לקחת דגימות מאזרחים, ולפנות חולים מאומתים לבתי החולים ומלונות האשפוז זאת לצד המשך ביצוע הדגימות במתחמי "היבדק וסע", בבתיהם של אזרחים, במלונות האשפוז, בבתי אבות ומוסדות סיעודיים רבים ברחבי הארץ.
נאבקים בנגיף הקורונה ישראל צריכה מד"א חזק! תרמו וסייעו לנו להציל חיים: לתרומות לחצו >>> https://media.mdais.org/3adwcst
ארגון_ההצלה_הלאומי
במקרה_חירום_חייגו_101 #COVID19
דוברות מדא.
תמונה: מפתיחת המתחם. ארכיון. דוברות העירייה