המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: כוחות משטרת ישראל הגיעו במהלך החג למבנה בשכונת רמת בית שמש א' בעיר בית שמש בו למדו כ-40 תלמידים. כנגד 2 מורים נרשמו דוחות, וכן מנהל המקום וחשוד נוסף עוכבו לחקירה בגין הפרת צו בריאות העם ובגין העלבת עובד ציבור ובהמשך גם ירשמו כנגדם דוחות.
במהלך יציאת כוח המשטרה מהמקום כמה עשרות החלו מתגודדים במקום וחסמו את נתיב נסיעת הניידות, השוטרים פינו אותם והמשיכו עם המעוכבים לתחנה.
הפעילות נמשכת ברחבי העיר, על מנת לוודא שכלל האזרחים נשמעים ומקיימים את ההנחיות לצורך בריאותם ושלומם.
*נשמעים להנחיות – מצילים חיים!*
המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.
דוברות המשטרה (ירושלים)
תמונה אילוסטרציה- ארכיון. קרדיט דוברות המשטרה.