ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"משפחות שכולות מורמות מעם
בשל נגיף הקורונה לא יכולים הייתם להגיע לבית העלמין להתייחד עם היקר לכם מכול.
תחת ההגבלות וההנחיות עברתי עבורכם בין כל חללי העיר בית שמש הקבורים בעיר והנחתי פרח.
תודה לרב שלמה סויסה ולקציני פיקוד העורף שלוו אותי בין כל חללי בית שמש הקבורים בעירנו.
שתפו כדי שהמסר יגיע לכלל המשפחות".
סרטוני חללי צה"ל ונפגעי האיבה שאינם קבורים בחלקה הצבאית עלו כתגובה לפוסט בדף הפייסבוק של ראש העיר.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3405845342778633&id=638721842824344