משפחתו של צביקה ביקשה בכל לשון של בקשה, להתפלל לרפואתו. בתאריך, 16/04/2020 פרסמנו כי חלה הטבה במצבו של צבי שהיה מחובר למכשירי הנשמה בביה"ח שערי צדק בי-ם וכי הוא נותק מהמכשירים והחל לנשום בכוחות עצמו. 

ביום שישי האחרון, 24/4, צבי שוחרר מביה"ח כשהוא עומד על רגליו ומודה בכל פה לרופאיו. 

ברוך רופא חולים. אנו שמחים מאוד על הידיעה ומאחלים לצביקה רק בריאות ואושר. 

תמונה באדיבות המשפחה.