ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "ועדת השרים בראשות רה"מ אשרה את בקשתי להעניק מערך תמיכה ושרותים מקיף לשכונות נחלה ומנוחה ורמת בית שמש ב' ואני מצפה ליישום החלטות אלו בהקדם. קיבלנו אישור למתן סיוע סוציאלי מורחב , תגבור המוקד, פעילות הסברה נרחבת ופעילות העשרה ופנאי על מנת לסייע למשפחות להשאר בבתים. עריית בית שמש תעשה כל שביכולתה לסייע לתושבי השכונות הללו לעבור את הימים הללו תוך הקפדה חמורה על כל הנהלים.עוד אדגיש כי מאמץ פינוי החולים המאומתים מהעיר ימשך ואני שבה וקוראת לכל תושבי העיר להמשיך ולשמור על ההנחיות.רק כך ניתן יהיה לנצח את הקורונה."
עריית בית שמש ממתינה לתקנות שעת חרום המפורטות ומיד עם קבלתן תחל בתהליכי היישום.
מצ"ב ריכוז הנחיות לתושבי שכונת נחלה ומנוחה ורמת בית שמש ב' , החל מיום ראשון בשעה 6:00 , למשך 5 ימים הבאים:
• מותרת התנועה בתוך השכונה
• מותרת קניית מזון ותרופות בתוך השכונה
• רציפות השירותים העירוניים תמשך
• תתאפשר כניסת שירותים רפואיים חיוניים
• לא יתאפשר מעבר בין השכונות
• לא תתאפשר כניסה ויציאה מהאזור.
רועי לחמנוביץ, דובר העירייה.
בתמונה: מפת הגבלות התנועה לפי רחובות.