ראש העיר ד"ר בלוך, הגיעה אל מתחת לביתו של רבינוביץ, ברמת בית שמש ג', חילקה ממתקים ומיני מתיקה לילדי המשפחה ונשאה דברי ברכה וחיזוק לכוחות ההצלה והחירום בעיר.

ראש העיר ד"ר בלוך אמרה: "בשם כל תושבי בית שמש, אני רוצה לומר לך זלמן ולכל המלאכים בלבן שמצילים חיים, אנחנו מודים לכם, מעריכים אתכם ועומדים לצידכם. אתם עושים עבודת קודש. 

מיד כששמעתי שאתה בבידוד, ביקשתי מצווות לשכתי לבוא עד אליך הביתה ולומר לך תודה גדולה, זה לא מובן מאליו מה שאתם עושים וזה הזמן שלנו לבוא ולומר לך שאנחנו איתך. יהיה בסדר ואתה תצא מהבידוד בריא ועם כוחות מחודשים".

המשנה לרה"ע וממונה בריאות הרב ישראל סילברסטין: "גם אני הגעתי לכאן כדי לומר תודה רבה לזלמן ולכל כוחות ההצלה הפועלים בימים אלו בתנאים לא קלים ולעיתים מסכנים את חייהם למען בריאות התושבים. אני מברך אותך בבריאות טובה ושתשוב אלינו בכל הכוח ותמשיך בעבודה החשובה שאתה עושה".

דובר עיריית בית שמש רועי רחמנוביץ.