ראש העיריה ד"ר עליזה בלוך:" אני מבקשת, מצפה, מנחה, מתחננת, דורשת, שכל אחד יבחר לו איזה ביטוי שהוא רוצה, תמשיכו לשמור על משולש ההנחיות:מסכות, היגינה וריחוק חברתי. רק כך בית שמש תנצח את הקורונה".
רועי לחמנוביץ, דובר העיריה.
פקחי עיריית בית שמש עוברים ברגעים אלו ברחבי העיר ומחלקים מסכות ומכתב אישי של ראש העיריה ד"ר עליזה בלוך לתושבי העיר.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 07:12
ראש העיריה ד"ר עליזה בלוך:" אני מבקשת, מצפה, מנחה, מתחננת, דורשת, שכל אחד יבחר לו איזה ביטוי שהוא רוצה, תמשיכו לשמור על משולש ההנחיות:מסכות, היגינה וריחוק חברתי. רק כך בית שמש תנצח את הקורונה".
רועי לחמנוביץ, דובר העיריה.