עומר ואדם שלחו אתמול, ערב יום השואה, ארוחת ערב לתחנת מדא - לעובדי ומתנדבי המשמרת, בנוסף, גם לשוטרי תחנת בית שמש, שבימים האחרונים עובדים מסביב לשעון למען ביטחון תושבי בית שמש ומטה יהודה.
ישר כוח לכוחות הביטחון וההצלה וכמובן לרשת 'משולשים'.
"ה' ישמור צאתך ובואך, מעתה ועד עולם.."
צילום: א.א