צוות בית הקשיש ברח' המשלט בעיר, בהנהלתה של שרה אליהו, קיים היום את טקס יום הזכרון לשואה ולגבורה, כמו בכל רחבי המדינה, ללא חבריו.

בטקס הצוות הקריא קטעי שירה לזכר הנספים. הטקס התקיים בשיתוף פעולה עם העירייה, עמותת 'עמך' ולשכת הרווחה. 

בית הקשיש: 

ניצולי שואה יקרים,
חברי הנהלת העמותה וצוות העובדים, זוכרים אתכם ומחבקים אתכם.

לדוברי השפה הרוסית:

Дорогие наши друзья, пережившие Катастрофу! Руководство и коллектив "Бейт Индианополис" обращается в этот день ко всем вам: мы помним ваш подвиг, мы желаем вам здоровья и долгих лет жизни. Любим и обнимаем вас.
Автор этого текста-координатор проекта "Кафе тарбут" Анна Лапи

צפו בטקס המרגש בדף הפייסבוק של שמשנט:

https://www.facebook.com/184618665071935/posts/1357781487755641/