לוחמי האש מתחנה אזורית בית שמש הגיעו היום למושב 'גפן' בעקבות בקשה מיוחדת של נציג ממטה יהודה, לרס״ר דודו סקורי, אחראי הדרכות בתחנת בית שמש.
הלוחמים שהגיעו חגגו יום הולדת לילד למאור בדרך מיוחדת, ועל פי הנחיות משרד הבריאות. הם הביאו לו מתנה צנועה ושימחו אותו.
חשוב לציין, כי מאור אוהב את לוחמי האש וחולם להיות כבאי בעתיד כשיגדל. התרגשות רבה נרשמה בקרב מאור ובני משפחתו.
ליחי בן לולו | דוברות כב״ה מחוז ירושלים.
מערכת שמשנט מצטרפת לברכות ומאחלת למאור המון מזל טוב ואושר, עד 120 שנה ושיגשים את חלומו להיות כבאי.
לצפייה בסרטון המרגש של המפגש בן צוות הכיבוי למאור המתוק בדף הפייסבוק של שמש: לחצו כאן
תמונות מהסרטון. קרדיט דובר כבאות.