העירייה ועמותת "עמך" בשיתוף עם "זכרון בסלון", קוראים לציבור, ביום ג', 21/4, בזמן הצפירה, לעמוד במרפסות ולתייחד עם זכרם של ששת המיליונים, קורבנות השואה, יחד עם שלט: "זוכרים מקרוב, מחבקים מרחוק". 

"כך נראה לניצולי השואה, שכולנו יחד איתם, גם מרחוק".