על פי נתונים שפרסם משרד הבריאות הבוקר, יום חמישי, 16/4, בישובים המונים מעל 5000 תושבים, עולה כי בעיר בית שמש 2,341 נבדקו לגילוי נגיף הקורונה, 272 חולים מאומתים, 30 מחלימים 84 איש נמצאים בבידוד.
המס' המצוין של החולים, כולל נפטרים ומחלימים.
משרד הבריאות שב ומדגיש להשמע להנחיות.
"ונשמרתם לנפשותכם". בברכת החלמה מלאה ושלמה לחולים.
תמונה אילוסטרציה.