הודעה שנמסרה לתקשורת מביה"ח וולפסון: "תינוק בן 8 ימים מבית שמש, שנולד בהדסה הר הצופים, פונה אלינו אתמול בערב (13/4) לטיפול, בשל חום. התינוק נבדק ונמצא חיובי לקורונה. בזכות מיומנות ועירנות הצוות המטפל התינוק הושם בבידוד מרגע קבלתו ועד לאבחנה. מצב התינוק טוב והוא נמצא בהשגחה מקצועית צמודה של רופאי ילדים ומומחיות במחלות זיהומיות. האם, שלא סובלת מסימפטומים, עברה בדיקה לקורונה שתוצאותיה תתקבלנה בהקדם, והיא שוהה עם בנה במחלקה מבודדת ומיוחדת שהוכנה מבעוד מועד לקליטת משפחות וילדים קטנים".
דוברת ביה"ח הדסה עין כרם : "בהדסה, בית החולים היחיד שבארץ בו כל יולדת נבדקת בבדיקת מטוש עם הגעתה, נבדקה גם אם התינוק המדובר, שהייתה שלילית. דיווחנו על כך לוולפסון, וככל הנראה שהם נדבקו בקהילה לאחר השחרור מהדסה. התינוק והאם לא היו מחוייבים בבידוד".
הדר אלבוים
דוברת הדסה.
אנו מאחלים לרך הנולד בריאות והחלמה מהירה ושלמה.
תמונה אילוסטרציה. ארכיון.