עיריית בית שמש שלחה חבילת שי לכל חולי קורונה תושבי העיר המתאכסנים במלונות בפיקוח משרד הבריאות.
במכתב משותף כותבים ראש העיר ד"ר עליזה בלוך והמשנה לרה"ע הרב ישראל סילברסטיין לחולים:
"מגפת הקורונה מעמידה את החברה הישראלית בניסיון לא פשוט. האם נתמקד בויכוחים והאשמות או לחלופין האם נבחר להביט באחדות הנרקמת בין המגזרים בחברה הישראלית, בערבות ההדדית וביכולת שלנו כחברה לראות את הטוב המשותף.
אני מברכת על כך שמבית שמש יצאה הקריאה להביט במאחד.הקמנו בעיר מטה מתנדבים הכולל את כל גופי ההתנדבות הפעילים בעיר. כל הנוער שלנו לגווניו פעיל. בצד המגפה אנחנו ממשיכים את דרכנו- בית שמש משפחה.
מבקשת אני לחזק אותך כי למרות שנמצאת חולה בנגיף הקורונה לא נפלה רוחך. יצאת לבית מלון בפיקוח משרד הבריאות להחלמה. זו הדרך היחידה והבטוחה ביותר להחלים ולשמור על המשפחה והקהילה. חובה שמסר זה יהדהד גם ממך לכל מי שחולה וטרם פונה להמשך טיפול."
רועי לחמנוביץ, דובר העיריה.