עובדי מנהל תפעול בעירית בית שמש בפעולה משותפת עם שוטרי משטרת בית שמש  אטמו היום 6 בתי כנסת בעיר. 

ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:" נמשיך בפעילות נחושה לאכיפת הנחיות משרד הבריאות. התקהלות בבית כנסת כמוהה כאקדח יורה ללא בקרה ברחובה של עיר". 

תמונה- דובר העירייה. 

בברכה 
רועי לחמנוביץ - דובר העיריה