עובדי מנהל תפעול בעירית בית שמש בפעולה משותפת עם שוטרי משטרת בית שמש אטמו היום 6 בתי כנסת בעיר.
ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:" נמשיך בפעילות נחושה לאכיפת הנחיות משרד הבריאות. התקהלות בבית כנסת כמוהה כאקדח יורה ללא בקרה ברחובה של עיר".
תמונה- דובר העירייה.
בברכה
רועי לחמנוביץ - דובר העיריה