דוברות עיריית בית שמש:
"מאז הוכרזו ההגבלות על הציבור מקיימת עיריית בית שמש קמפיין הסברה רחב היקף במגזר החרדי. בין היתר פורסמו אלפי מודעות רחוב, הודפסו עשרות אלפי חוברות הסברה ביידיש ובעברית, נשלחו עשרות אלפי הודעות קוליות, נשלחו רכבי כריזה והתקיימו שיחות ישירות על ידי ראש העיר עם עשרות רבנים וראשי קהילות.
מדיניות העירייה היא אפס סבלנות להפרות של הנחיות הבידוד וכל מידע בנושא מועבר ישירות למשטרה להמשך טיפול. בשיתוף פעולה בין העירייה למשטרת ישראל, פניות על הפרות מדווחות למוקד העירוני שפועל בתיאום מלא עם תחנת המשטרה בעיר.
כל פנייה מטופלת על ידי המשטרה ונאכפת בחומרה רבה.
יודגש כי רוב מוחלט של תושבי העיר נשמע להנחיות.
למרבה הצער, הלילה הלכה לעולמה תושבת העיר כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה ותושב העיר נמצא בשעה זו במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם. אנו קוראים ומבקשים שוב מתושבי העיר, הישמעו להנחיות, הישארו בבית. המגיפה כבר גובה קורבנות מתוכנו, היציאה לרחוב כרוכה בסכנת נפשות ממש.
עיריית בית שמש פועלת בהתאם להנחיות ממשלת ישראל ותבצע כל הנחייה שתתקבל".
תמונה אילוסטרציה. ארכיון.