נפגשים במרפסת- תוכנית חגיגית לחול המועד
היום הפרויקט המיוחד יגיע, לרגל חול המועד, לארבע משכונות העיר
נפגשים במרפסת לא עוצר. הפרויקט החגיגי פותח עוד שבוע והיום(ראשון), לרגל חול המועד, הפרויקט יכפיל את יעדיו ויגיע לארבע משכונות העיר. הוא יגיע תחילה בשעה 15:00 אל שכונת הסיטי, ב16:00 הוא צפוי להגיע אל שכונת אחוזת הנשיא, הוא ימשיך משם וב17:00 יגיע אל שכונת הנרקיס ויחתום את מסעו כשיגיע ב19:00 אל התחנה האחרונה שלו להיום, שכונת שערי העיר. גם היום בעיריית בית שמש מדגישים: אין ספק שמופע די ג'יי בשכונה גורם לנו לרצות לרדת אל הרחוב, אך הדבר הזה אסור ויש לצפות מהמופע אך ורק מהמרפסות על מנת לא ליצור התקהלות שאסורה ע"י משרד הבריאות. מי שאינו תושב השכונות שצוינו כאן, מוזמן לצפות בשידור חי באתר www.klive.co.il ולבקש שירים מהדי ג'יי רון אזולאי.
נודה לראש העיר עליזה בלוך, סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית, איציק קניזו מנהל אגף תרבות ספורט ואירועים, עדי מלכה מנהל מתנ"ס זינמן וכל אנשי המתנסי"ם המסייעים לפרויקט.
שילה רוזנפלד- דובר מחלקת התרבות והספורט