ניתן להבדק רק עם הפנייה ממד"א וקבלת קוד שחובה להציגו בעת נטילת הדגימה. 
ממד"א מבקשים להדגיש כי ללא הפנייה אין להגיע למתחם הבדיקות. 

ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "אני קוראת לכל מי שנקרא להבדק להגיע להיבדק ומקווה שהתוצאות יהיו שליליות. נבדק מאומת אני קוראת לו לצאת למלון מותאם. יציאה מהעיר שומרת על כל חולה ושומרת עלינו" . 
 

רועי לחמנוביץ- דובר עריית בית שמש