ע"פ החלטת הרבנות הראשית לישראל השנה "יבער את החמץ ע"י השלכתה לאשפה וישפוך על זה אקונומיקה כדי לבטלו מאכילת כלב או אם נשאר לו מעט יכלה את החמץ דרך האסלה".*
בעקבות הנחיות אלו בעיריית ירושלים ובעיריית בית שמש יציבו השנה מכולות ומיכלי איסוף לחמץ החל מהיום,מכולות אלו יאספו ביום ד׳ בשעות הבוקר ותבוצע שריפת חמץ מרוכזת באישור הרבנים בכל עיר.
כבאות והצלה מזהירים כי שריפת חמץ בסמוך למבנים,במרפסות ,מתחת לקויי מתח וסמוך לרכבים אסורים בהחלט והעוברים על החוק צפויים לקנס ולעונש הקבוע בחוק.
ליחי בן לולו | דוברות כב״ה מחוז ירושלים
