לוחמי מג״ב  סיכלו בשעות האחרונות גניבת 2 רכבים מצפון הארץ והעברתם לשטחי יו"ש.

בעקבות דיווח שהגיע למשטרה על גניבת 2 רכבים מאזור חיפה שנמצאים על פי החשד בדרכם לשטחי יו״ש, כוחות מג״ב הפרוסים בצירי אזור מטה יהודה והסביבה, עצרו בסמוך למחסום בית״ר  את הרכבים ו 2 חשודים(תושבי הצפון בשנות ה20) שעל פי החשד היו מעורבים בגניבה והם הועברו לחקירה.

משטרת ישראל במקביל לפעילות השוטפת בימים אלה, ממשיכה להיאבק גם בעבירות הפליליות המבוצעות כלפי רכושם של האזרחים, ע"י אלו המנסים לנצל את המצב לבצע את זממם. נגד החשודים אנו נפעל במלוא החומרה על מנם להביאם לדין ולהרחיקם מהציבור.