יעקב הלפרין:
"הריני מתנצל בזאת בפני אחיי ואחיותיי בני עמי הלא חרדים או בלשון העם החילוניים , העובדים, המפרנסים והמשרתים בצבא, המכלכלים אותי ואת בני משפחתי הקרובה והמורחבת ואת חברי החרדים על טפם ועל נשיהם, על כך שאינני מתנהג לפי הספר ומדביק אתכם, ילדיכם והוריכם המבוגרים במחלות קשות וקטלניות ואתם נאלצים לבלוע את הצפרדע על כך שאנו תקועים לכם כמו עצם בגרון; לא לבלוע ולא להקיא. וממש גורמים להרגיש תחושת דחיה וסלידה שאנחנו איתכם פה בארץ הקודש .
אה, שכחתי להציג את עצמי:
יעקב הלפרין, 56, נשוי, אב ל6 וסב ל 12 בלי עין הרע.
אח ל6 וגיס ל 7.
בגיל 23 התגייסתי לצבא כאב ל 2 ומאז השחרור אני עובד קשה ומפרנס את עצמי ומשפחתי ומשפחות 700 העובדים שלי ,
קרוב לוודאי תגידו עכשיו:
נו, ברור, זה מר ״מוצר צריכה בסיסי״.
מודה באשמה:
משפחתי(אחי ואחיותי ואני) , דרך רשת האופטיקה שבבעלותינו, מעבירים מידי חודש מיליוני שקלים לטובת:
מס הכנסה, ביטוח לאומי, מעמ, וכמובן שכר לכ- 700 עובדי הרשת(חילונים, חרדים, חרדלי״ם, דרוזים, צ’רקסים, נוצרים, מוסלמים, עולים חדשים וותיקים, נשים וגברים מגיל 20 ועד 80)
ויודעים מה? אני שמח להיות שותף במדינה שלנו המוצלחת והמשגשגת, כלכלית וחברתית, כמו גם אחד מאחיי שמכספו וזמנו הקים מערך של ארוחות ליל הסדר בתרומה לקשישים בודדים מבלי לבדוק בציציותיהם, או אחי הצעיר שכל כספו וזמנו מוקדשים לפרויקט ״לשון הרע- לא מדבר אלי״ לטובת כלל עם ישראל.
כל ששת ילדי ובני זוגם, אחיי ואחיותיי, אחיה ואחיותיה של אישתי ובני זוגם, שאגב מסתופפים כולם ״ חרדים״ עובדים ומשלמים מיסים כחוק, ובכל זאת מעולם לא בדקנו לאן הולכים כספי המיסים שלנו, האם לשרים שמתקצבים את משרדיהם תוך בזבוז משווע? ואולי לחכי״ם בעלי דעות פוליטיות או לאומיות מנוגדות לשלנו? ואפילו למוסדות חינוך שמלמדים הכל חוץ ממשהו שקשור חלילה ליהדות ולמסורת? או לאסוף מקצווי תבל טיילנים שבחרו ״להיתקע״ בזמן קשה בידיעה שיחלצו אותם בלי לשאול אותי אם זה מתאים לי.
זו טיבה של דמוקרטיה, כך זה עובד ועדיין זו השיטה הטובה ביותר שישנה לקיים מדינה וחברה.
כחרדי, אני הראשון להוקיע ולכעוס על אותם אנשים שלא מקפידים על ״דינא דמלכותא- דינא״, ואם צריך אתן גם עצות איך לטפל בהם ובשכמותם.
הם הגרועים שבבני האדם בלי קשר לאורחות חייהם, ומבחינת ״ואהבת לרעך כמוך״ איננה אפילו בגדר המלצה, והחמור ביותר הוא שהם עוברים על ״חילול השם״, שעל כך אפילו יום המיתה אינו מכפר.
אך כפי שלא עולה בדעתי לכלול את אחיי שאינם שומרים מצוות יחד עם פורעי חוק או מוסר והיושבים בכלא, שרובם אינם דתיים, כך מצפה אני מכם, אחיי החילונים, לנהוג כלפינו, הרוב החרדי, שומר החוק ואוהב הארץ והמדינה.
ההכללה היא הדבר שמונע מאיתנו להתקרב ולהתאחד, בואו לא ניתן למגפה הארורה הזאת להעמיק את התהום בינינו, והאמת ששקלתי האם לשתף את הקוראים בכאבי העצום , והחלטתי שכן כיוון שנמאס לי שכל פעם שקבוצה כזו או אחרת מחובשי הכיפות עושה משהו אנחנו כל החרדים כולל אותי הופכים למטרה ניידת ולכתבות שיטנה , בבקשה די עם ההכללות ! ! זה הזמן לעודד ולהתעודד בלב אחד כעם אחד.
איחולי בריאות, פסח שמח לכל עם ישראל ולגאולה קרובה אמן".
תמונה: יח"צ.