המתנדבים יצאו למשימה עם אוטובוס מטעם "רוח טובה" ואגף הרווחה בעיר. את האוטובוס למטרת תליית השלטים, נדבה חב' 'סופרבוס'.

אגף הרווחה: "המתנדבים תלו שלטי הסברה על הנחיות משרד הבריאות, למען העלאת המודעות בקרב התושבים. הם עברו מבניין לבניין בעיר הוותיקה בעיר, ותלו שלטים בשפות שונות.

אנחנו מודים מאוד לנוער "סבבתא" ו"נהנים בנעם" למאיר הנהג שהסיע את המתנדבים וכמובן לעמותת "רוח טובה". 

למעוניינים להתנדב ולעזור בימים הללו פשוטים הללו, מצ"ב קישור לעמותת "רוח טובה":

https://www.ruachtova.org.il/?fbclid=IwAR0a2bIvtYT374GzBLLw6kTAEDERX41DXUuDjLbJ3D0eiIaWoMWXGLXl3hI