לאחר שבועיים אינטנסיביים, שבהם הפרויקט המיוחד "נפגשים במרפסת" הסתובב ברחובות העיר ושימח את התושבים, היום(ראשון) הפרויקט המיוחד נכנס לשבוע השלישי שלו והיום הוא ינחת אחה"צ ברחובות ראובן ושמעון שבשכונת שיינפלד. תושבי הרחובות מוזמנים לצפות במופע ולהינות ממנו, אך בעיריית בית שמש מדגישים שהצפייה בו תתאפשר אך ורק מהמרפסות, על מנת למנוע התקהלות אסורה. מי שאינו תושב השכונה, יוכל לצפות בדף הפייסבוק "קהיlive בית שמש" בשידור ישיר במופע. לשאלת רבים: עיריית בית שמש עושה מאמצים להביא את הפרויקט המיוחד לכמה שיותר רחובות בעיר.
נודה לראש העיר עליזה בלוך, סגן ומ"מ ראש העיר ויוזם הפרויקט משה שטרית, איציק קניזו מנהל אגף תרבות ספורט ואירועים ולעדי מלכה מנהלת מתנ"ס זינמן.
שילה רוזנפלד- דובר מחלקת התרבות והספורט