משה שטרית:
"רק המדינה יכולה, להחליט על סגר. למשל, רק לאחרונה הסכים משרד הבריאות לשחרר נתונים על כתובת מגוריהם של החולים, וגם זה אחרי לחצים כבדים שלנו. תארו לעצמכם מצב בו העירייה צריכה לנחש איפה מתגוררים החולים.
בשבועות האחרונים ראש העיר ואנוכי מנהלים שיחות ערות עם כל הגורמים הממשלתיים הרלוונטיים בנושא התפשטות המגיפה בבית שמש.
פניתי לראש הממשלה ולשר לביטחון פנים וביקשתי לשים לב לקצב ההתפשטות בעיר, ואם צריך אז גם להטיל סגר על שכונות בהם קצב ההתפשטות גדול במיוחד. הכל כדי למנוע התפרצות משמעותית של התחלואה בבית שמש.
הבקשות התקבלו והנושא אכן עלה בדיונים אתמול, כשההחלטה בנושא תלקח בהמשך.
שמירת הוראות משרד הבריאות תפחית משמעותית את קצב ההדבקה ואנו אכן רואים שיפור בכל השכונות ביחוד בימים האחרונים. כולנו תקווה שהשינויים יתורגמו לירידה בקצב ההדבקה. בריאות לכולם!"
תמונה ארכיון.