במידה ונתקלתם בהתקהלות או כל הפרה אחרת של הנחיות משרד הבריאות, ניתן לדווח למוקד 106 שיעביר את הפניות באופן *אנונימי* לטיפול *משטרת ישראל*.

יחד נעבור את זה.

שבוע טוב ובברכה,
רועי לחמנוביץ
דובר העירייה.

תמונה - ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. ארכיון.