במידה ונתקלתם בהתקהלות או כל הפרה אחרת של הנחיות משרד הבריאות, ניתן לדווח למוקד 106 שיעביר את הפניות באופן *אנונימי* לטיפול *משטרת ישראל*.
יחד נעבור את זה.
שבוע טוב ובברכה,
רועי לחמנוביץ
דובר העירייה.
תמונה - ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. ארכיון.
עדכון קורונה: דובר העירייה מוסר הערב (מוצ"ש) כי במידה ונתקלתם בהתקהלות, או הפרה של צו הבריאות, באפשרותכם לדווח למוקד העירייה, באופן אנונימי והפניה תועבר למשטרה ותטופל על ידה.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 13:08
במידה ונתקלתם בהתקהלות או כל הפרה אחרת של הנחיות משרד הבריאות, ניתן לדווח למוקד 106 שיעביר את הפניות באופן *אנונימי* לטיפול *משטרת ישראל*.
יחד נעבור את זה.
שבוע טוב ובברכה,
רועי לחמנוביץ
דובר העירייה.
תמונה - ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. ארכיון.