מפקד המשמרת רב רשף יהורם חדד ומפקד הצוות רס״ל עמיחי ביטון חתכו בזהירות רבה את הטבעת מידה של הגברת והיא חזרה לביתה ללא פגע.

חשוב לציין שנבדק מראש עם הגברת אם היא חולה בקורונה או נמצאת בבידוד והחילוץ התבצע תוך הקפדה על נהלי משרד הבריאות.

*ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש*