דוד וקנין חבר מועצת העיר: 

"חברים יקרים, היום בשעה 14:00,  אנחנו מתחילים לעשות שמח גדול  לכבוד שבת הקדושה- "שבת הגדול".מחכה לראותכם במרפסות וכל זאת מהמחלקה למורשת ישראל, עם חבר מועצת העיר- ניסים בריח וכן תודה לסיוע של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. שלכם תמיד באהבה גדולה".