נוסח ההודעה שנשלחה לתושבים: 

תושב יקר,

העירייה מתגייסת למאבק בקורונה ומבקשת את עזרתך.
במענה על משוב קצר תוכל לסייע לעצור את התפשטות המגיפה, להגן על הבריאות של כולנו ולהציל חיים!
אנא הקדש שתי דקות ולחץ  http://shortme.geokg.com/PwUg 

ד"ר עליזה בלוך, ראש העיר

להסרה http://l5k.me/ZKA

בשאלון נשאלים התושבים לגבי גילם, מצב בריאותם באופן כללי וסימנים לגילוי תסמינים: כגון שאלות: "האם מדדת חום הבוקר?"

"האם אתה סובל משיעול?" ועוד.

השאלון אינו מבקש פרטים מזהים כגון ת"ז, שם וכתובת. 

העירייה מביעה תקווה כי הציבור ישיב על השאלות בכנות ובמטרה לסייע למאבק בהתפשטות הנגיף ובטיפול בחולים בו.

"ביחד נעצור את הקורונה! 
תושבי בית שמש, 
העירייה בשיתוף גורמי הרפואה פועלים כל העת כדי למפות את התפשטות הקורונה. לשם כך אנחנו מפיצים שאלון קצר ואנונימי כדי לאתר ולמנוע את ההתפשטות. זיהוי מוקדם יאפשר לכולנו לחזור לשגרה בהקדם ולהציל חיים. חשוב לי להדגיש שהמידע נשמר בסודיות רפואית.  
בבקשה! הקדישו 2 דקות כדי לענות. זה חשוב מאוד. 
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך".