האוטובוס עבר ברמת בית שמש א' וחילק כ180 מנות על ידי נוער "סבבתא" ," נהנים בנעם" ומד'א.
מאגף הרווחה מוסרים תודה לכולם ותודה מיוחדת לנהג אורי קנוש.
כל הכבוד!
החלוקה התבצעה על ידי אוטובוס של חב' "אגד" שנתרם באמצעות עמותת "רוח טובה" למען חלוקת המזון לקשישים תושבי בית שמש ואגף הרווחה בעיר.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 13:08
האוטובוס עבר ברמת בית שמש א' וחילק כ180 מנות על ידי נוער "סבבתא" ," נהנים בנעם" ומד'א.
מאגף הרווחה מוסרים תודה לכולם ותודה מיוחדת לנהג אורי קנוש.
כל הכבוד!