יונתן המבורגר:
"אצלנו 'בנהנים בנועם' אנו ממשיכים ליצור קשר עם ילדי החוגים, ע״י שיחות טלפון מהמדריכים לחניכים וסרטונים מקצועיים בנושאי החוגים שלהם כגון: ריקוד, בישול, תאטרון, אומנות ועוד.
בנוסף, העמותה לקחה על עצמה לטפל בפניות שמגיעות למוקד העירייה במטרה לסייע בעיר והדבר גם תורם לתעסוקת הילדים שתוקעים בבית בימים האלה של משבר הקורונה.
במידה וקשיש/ה זקוקים לעזרה, נשמח לקבל פניות בטל' -050-606-9651 נעומי".
נהנים בנועם בפייסבוק:
https://www.facebook.com/nehenimbnoam/?modal=admin_todo_tour