שרה אליהו מנהלת בית הקשיש:
"בימים טרופים, אלו צוות מרכז היום מחפש דרכים לשמח את הקשישים. אנחנו מחלקים להם אוכל, מתקשרים מידי יום, קונים להם תרופות ועוד. במסגרת פרוייקט מיוחד בניצוחה של אילנה אלמליח- רכזת תשושים, חילקנו לקשישים החוגגים יום הולדת שי מכל הלב".