משה שטרית:
"פרויקט מקסים ביוזמתו של חבר המועצה הרב ניסים בריח, ממונה המוקד העירוני, יחד עם מחלקת קידום ורישוי עסקים בהובלתי.
בני 65+ הם האוכלוסיה בסיכון שלנו, ועלינו לשמור אותם רחוק פיזית מה שאפשר. פנינו לרשתות השונות בעיר, ואושר עד וסופר הצלחה לקחו עליהם את היוזמה לפתוח את הסופרים שלהם היום בבוקר אך ורק לאוכלוסיית בני ה65+.
כך יכלו בבטחה לרכוש מוצרים חיוניים ולחזור הביתה בשלום.
בתמונה מנהל המחלקת שבי חוג'ה שותה קפה של בוקר באושר עד."