ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בפגישה:
"לא ניתן לקיים בידוד ביתי בדירת שלושה חדרים עם חדר שירותים אחד ולכן חובה להוציא את החולים מהעיר", אמרה בלוך.
היא הוסיפה, "ברור שכל מי שיוצא כעת לא יהיה בביתו גם בליל הסדר. אי לכך נכון לדאוג לסביבת אירוח מותאמת". ראש העיר הדגישה בפני שר הביטחון גם את הקריסה הכלכלית שבפתח ואמרה: "קרב הבלימה נכון יהיה גם כנגד ההתמוטטות הכלכלית הצפויה. דרושה תוכנית חירום כלכלית".
שר הביטחון נפתלי בנט הבטיח כי יקדם את הנושאים שהעלתה ד"ר בלוך בפגישה, מול משרדי הממשלה השונים.
ראש עיריית בית שמש אמרה לסיום כי נכון למשרדי הממשלה השונים ולשלטון המרכזי לראות בשלטון המקומי וראשי הרשויות שותפים לניהול המערכה הכוללת ובכוחות משותפים ניתן יהיה לצאת מהמשבר.
במהלך הפגישה גם נסקרו כל האפשרויות המונחות על שולחן הממשלה לקראת אפשרות של החמרת ההגבלות, כולל סיוע של כוחות צה"ל.
דוברות העירייה