מרפאת טרם: 

"הצוות המסור שלנו אתכם גם בחירום.

אם בימי שגרה אנחנו כאן לעזור לכם שלא תצטרכו להגיע למיון, כעת בחירום אנחנו כאן גם בכדי להקל על חדרי המיון מעומס מיותר.

צוות המרפאה המסור שלנו ממשיך להפעיל את המרפאה ולהעניק שירות רפואי מסור ובכך עוזרים להפחית את העומס על חדרי המיון שגם ככה כורעים תחת הנטל.

אמש הגיעו אל מרפאת טרם מספר מטופלים שביקשו לא להגיע למיון לצורך קבלת טיפול רפואי בימים אלו שחדרי המיון עמוסים לעייפה ושלא לדבר על החשש מנגיף הקורנה שמלווה כל ביקור בבית חולים.
ד"ר זאב וימפהיימר הגיע מביתו במיוחד לטפל במטופלים הללו.

אנו מזכירים לפונים למרפאה, אנחנו כאן להעניק טיפולי חירם רפואיים שאינם מצריכים אישפוז, אנחנו נוקטים בכל האמצעים האפשריים לשמירה עלינו ועליכם מהידבקות בנגיף הקורונה.

חשוב להזהיר, אנחנו לא מטפלים במחלת הקורונה, בכל מקרה של חשש לקורונה אסור לצאת מהבית, יש לצלצל אך ורק למוקד 101 של מד"א והם ינחו אתכם מה לעשות ובמידת הצורך יגיעו לביתכם.

מצפים לחזור לשגרה בריאה
צוות המרפאה".

תמונה: טרם-  דף פייסבוק