הסרטון מתחיל בדבריה של מנהלת ביה"ס עוקשי אלישבע, לאחר דבריה מופיעים במצגת המורים וצוות ביה"ס עם שלטי עידוד, בביתם הפרטי, לצלילי שירו של הזמר המנוח אריק איינשטיין "אוהב להיות בבית". לאחר תמונות המורים, מופיעות תמונות של תלמידי ביה"ס מארועים שונים. 

בתקווה שנעבור כולנו את התקופה בשלום ונחזור לשגרה המבורכת. 

צפו בסרטון בדף הפייסבוק של שמשנט: 

 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1338989326301524&id=184618665071935

תמונה מתוך הסרטון.