עיריית בית שמש
בהנחיית ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, כל בתי הכנסת ברחבי העיר כוסו הבוקר במודעות הקוראות לציבור לשמור על הנחיות משרד הבריאות.
קרדיט צילום: יעקב לדרמן.
דוברות העירייה.
בכל בתי הכנסת ברחבי העיר נתלו הבוקר מודעות הקוראות לציבור לשמור על הנחיות משרד הבריאות מפני נגיף הקורונה.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 15:48
עיריית בית שמש
בהנחיית ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, כל בתי הכנסת ברחבי העיר כוסו הבוקר במודעות הקוראות לציבור לשמור על הנחיות משרד הבריאות.
קרדיט צילום: יעקב לדרמן.
דוברות העירייה.