*ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך למנהלי הסופרים בעיר: "אתם כיכר העיר, שמרו על עצמכם ועל הבאים בשעריכם"*
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך קיימה היום בלשכתה, בעקבות משבר נגיף הקורונה, פגישה דחופה עם מנהלי רשתות המזון והסופרים בעיר.
בפגישה נכחו מנהלי "ויקטורי", "אושר עד", "בכיף שלנו", "סופר הצלחה" ו"שופרסל דיל".
מנהלי הרשתות שיתפו את ראש העיר בקשיים, בעקבות ריכוזי האנשים הגודשים את הסופרים ותחושת הבהלה בציבור. בעלי העסקים הדגישו כי אין הנחיות ברורות עבור עובדי הסופרים כיצד לקיים שגרת עבודה.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אתם מנהלי הסופרים הפכתם להיות כיכר העיר. אנחנו מתכוננים להציב דוכני מידע בכניסה לסופרים ולייצר עוד נקודה בה יוכל הציבור לצרוך מידע".
לסיום הפגישה הדגישה ראש העיר: "מערך המתנדבים של בית שמש הציב לו יעד לסייע לקשישים המהווים קבוצת סיכון בעריכת קניות. גלו אליהם הבנה ואוזן קשבת".
*_דוברות העירייה_*