בפגישה נדונו שיתופי הפעולה בין העירייה, ארגוני ההצלה והעמותות השונות בהעברת מידע, סיוע למבודדים, שינוע תרופות לקשישים וסקירת מערך המתנדבים העירוני לשעת חירום.
במפגש השתתף גם הממונה על הבריאות המשנה לרה"ע הרב ישראל סילברסטין, ולקחו בו חלק מד"א, איחוד הצלה, רפואה ושמחה, עזר מציון, הצלה בית שמש, צוות הצלה, עזרת אחים, ידידים וארגון חברים.
*ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:* "אני מודה לכל השותפים שלנו, ארגוני החסד שעושים עבודת קודש ומצילים חיים. זוהי ערבות ההדדית, אכפתיות וסולידריות, מבית שמש תצא תורה. הצוות המקצועי בעיריית בית שמש מקיים הערכות מצב מדי יום, אנו נמצאים כאן לרשותכם ומשתדלים לסייע ככל האפשר. ב"ה נצא מהמשבר הזה מחוזקים".
*המשנה לרה"ע והממונה על הבריאות הרב ישראל סילברסטין:* "אני שמח לראות את ההיענות של כלל הארגונים עם מאות המתנדבים כאן בעיר שבאים לתת כתף בעת הזאת וכפי שמסייעים כל השנה. ההיערכות הזאת תסייע לנו, תושבי העיר, לעבור את הימים האלו. תושבי העיר הזקוקים לעזרה וסיוע בתחומים שונים יקבלו מענה על ידי השיתוף פעולה הנפלא בין הארגונים והעירייה".
דובר העירייה.